יום שני, 5 בינואר 2015

נומרולוגיה - ייעוץ הכוונה וחיזוי

ייעוץ והכוונה - תשבות לשאלות תחזית נומרולוגית


נומרולוגיה 

שיטה מיסטית עתיקה המייחסת לכל מספר יחיד 1-9 תכונות ומאפיינים ייחודיים עם משמעות רוחנית ואנרגטית, לפי הנומרולוגיה מאחורי כל מספר יחיד יש כוח ואנרגיה ייחודית אותה הוא מייצג..
נומרולוגיה איננה מדע היא תורה רוחנית ומיסטית המסייעת לפענח תכונות אישיות של כל אדם, לראות את המאפיינים הייחודיים לו לפי תאריך הלידה ושם פרטי, 
פעולה חשבונית פשוטה על ידי חיבור המספרים בתאריך הלידה עד לקבלת מספר חד ספרתי. לדוגמה 22/4/1994  = 2+2+4+1+9+9+4 = 31 = 3+1 = 4   יום חודש שנה = זמן ותנועה
את האותיות בשם הפרטי ממירים למספר יחיד,  כל אות מ 22 האותיות מקבלת ערך מספרי מ1 עד 400 מחברים בניהם עד לקבלת מספר יחיד, לדוגמה ראובן =  ר= 200=2 + א=1 + ו=6 + ב=2 + נ=50=5. 2+1+6+2+5= 16= 7 = יחוס ומקום

חיבור של 7+4 = 11 =2.   אפיוני תכונות האופי והאישיות של האדם.

ברבות השנים "נומרולוגיה" הפכה גם לכלי ושיטה מיסטית, לייעוץ והכוונה, התאמה זוגית, התאמה מקצועית, ייעוץ עסקי, ותחזית עתידית אישית,
צריך להבחין בין  נומרולוגיה ותורת המספרים המתמטית ואסור לערבב בניהם. תורת המספרים המתמטית עוסקת בתכונות הייחודיות  של המספרים הטבעיים ללא שום ייחוס רוחני ומיסטי. נומרולוגיה בוחנת ומפענחת את המשמעות המיסטית של המספרים הטבעיים.
נומרולוגיה במהותה מזכירה לנו את האסטרולוגיה ונסמכת על מקורות ומסורות עתיקים ושונים. לכל נומרולוג או נומרולוגית ישנו יחס שונה בהתאם לתרבות ולמקורות שלו. ולכן ניתן למצוא גישות והבדלים שונים ומשתנים בין הנומרולוגים בהתאם למקורות לתרבות ותפישתם הרוחנית.

במיסטיקה יהודית: נומרולוגיה פועלת לפי עקרונות הקבלה ונקראת "נומרולוגיה קבלית" ולכן יש הבדלים בין שיטת הקבלה, לנומרולוגיה המערבית.
תכונות ומאפיינים בולטים של המספרים לפי עקרונות הנומרולוגיה המערבית
המספר 1
מייצג את ההתחלה התהוות הדברים, התגשמות, הנהגה, הובלה, הגיון, כוח, אסרטיביות, יוזמה, מקוריות, חדשנות, בטחון עצמי, יצירתיות, פעלתנות, צדק ויושר.
המספר 2
מייצג שותפות וזוגיות, תהליכים ורעיונות, רגישות, חכמה, אינטואיציה, אינטימיות, תמיכה, רכות, זהירות דיפלומטיות וחשיבה, 
המספר 3
מייצג יצירתיות, והגיון חיובי, שילוב של תכונות זכריות ונקביות, חיבור בין 1 ל-2, שמחת חיים, נהנתנות, חברות, רומנטיות, קלילות, ניצול הזדמנויות, הצלחה, ראיה ותפישה הבנויה על הגיון פשוט. יכולת ביטוי עצמי.
המספר 4
מייצג את החסד והחומריות, קביעות, מסגרת, יציבות, שיגרה, סדר, עקרונות, רצינות, אחריות, דרישות, טענות, ביקורתיות, פרקטיות. 
המספר 5
מייצג חופש זרימה ותנועה, שינויים, פתיחות, איזון, סקרנות וחקירה, פרסום, מרחבים, תקשורת, יחסי ציבור הסתכנות, הימורים, 
המספר 6
מייצג הרמוניה ויציבות. איזון בין ניגודים, משפחה, רומנטיות חום ואהבה, נוחות, רוחניות אינטואיציה פנימית, הקשבה ועזרה לזולת, איכויות ונהנתנות, צדק ויושר פנימי. 
המספר 7
מייצג מזל לטוב ולרע, התבודדות, מופנמות, מסתוריות, התעסקות בנפש הפנימית וברגשות העמוקים, אוהב להיות שונה, לא מובן ונבדל מאחרים. 
המספר 8
מייצג את הנסתר את הנצח והאין סוף, את הקרמה - סיבה ותוצאה, תיקון למידה, רוחניות, התגשמות, כסף, שלטון, כוח, סמכויות, השפעה, שאפתנות, קריירה.
9
סגירה השלמה, שלמות, סיום, אהבה ונתינה ללא תנאי, אמונה, הכרת הטוב, תועלת, גמילה, גמול, חסד, צדק ושיווין.
המספר 0
חיזוק תוספת, בזמן שעורכים תחזית נומרולוגית או בונים מפה נומרולוגית, לפי תאריך הלידה, המספר 10 20 ו 30 בחודש מבטא את הספרות 1, 2,  ו 3 בצורה חזקה ומודגשת  0 הוא שחקן חיזוק, בנומרולוגיה הקבלית 10 נותן לכולם ומקבל מכולם מבטא את העליונות והמלכות 

על פי העקרונות הללו, ניתן לבנות מפה נומרולוגית בשיטה המערבית, ובהתאם לתת תחזית נומרולוגית, ייעוץ והכוונה כמעט בכל תחומי החיים.
ישנם מיסטיקנים או נומרולוגים המחלקים את החיים לפי מחזוריות, כל מחזור חיים הוא בן 9 שנים,  1-9, 10-18,  19-27 וכן הלאה כל מחזור הוא מדרגה המבטאת שינויים במסע החיים. 

נומרולוגיה קבלית

לפי עקרונות נומרולוגיה קבלית והמיסטיקה היהודית, לכל אות באלף בית העברי, יש תג, צורה, כוח, משמעות ייחודית ומיסטית, צליל, ותוכן משלה,

כל אות נפרדת ומתקיימת בפני עצמה אך בעת ובעונה אחת מתחברת על ידי מילוי עם אותיות נוספות, ומכן שאות לעולם הינה לבד.

לדוגמה האות א' מורכבת מהאתיות א, ל, פ, האותיות =אלף, הלמד והפ נקראות מילוי. ב=בית וכן אלאה.... 

האותיות הן כלי תקשורת והבעה ,המספרים הן כלי לימוד והבנה שמאחוריהם מסתתרים כול סודות החיים, מהות האדם ייעודו ותיקונו. ומדע שלם לפי הקבלה. 

"הנומרולוגיה הקבלית". פועלת ותואמת לפי ערכי המיסטיקה יהודית וקבלה. מפרשת ומפענחת לפי עשר הספירות ו 22 האותיות שהם ל"ב סודות עליונים מהם נברא האדם והיקום.

לפי הקבלה שם האדם מחבר אותו אל שורש נשמתו. השם הפרטי נקבע אומנם על ידי ההורים אך הוא בחירת הנשמה,


10 הספירות, הן תכונות עליונות שניתנו לאדם ביום בריאותו, ( כתר,חוכמה,בינה , חסד, גבורה, תפארת, נצח, הוד יסוד ומלכות ) למעשה הן מידות דרכם מגלה לנו בורא עולם, את ייעודנו ורצונו.
בעת בריאת העולם האציל הבורא לנו כבני אדם חלק מתכונותיו וכוחותיו לפי הקבלה יש 10 כוחות כאלו הנקראות ספירות "בדמות ובצלמו". 
בשם האדם יש כוחות ואנרגיות של זרימה שדי בהם בכדי לקיים את גופו ונפשו של האדם. הכוחות הללו קיימות באותיות המרכיבות את השם. באותיות ישנן ,תכנים מסרים ,איכויות ,השפעות, מחשבות, רצונות, מצבי רוח, רגשות ויכולות המקיימות את האדם מבחינה רוחנית חומרית ופיזית. 

בכול האותיות יש אנרגיות של התפשטות והארות רוחניות לפי צורת האותיות ומילוי האותיות.

האות "א". מציינת את הספרה 1 ובקבלה את הספירה שהיא ה"כתר", הכתר מסמל את הרצון הנחישות מנהיגות , יציבות, עוצמה , מעמד , שליטה, יצירתיות , נתינה ואהבה. יכולת שיפוטיות וניחנים ביושר, צדק ,רגישות גבוהה ואובייקטיביות. בעלת השראה דמיון ומעוף. ניחנת בחושים חדים ,רגשנית וחמה . ביכולתה להחיות כל דבר והיא מאצילה מכוחה ותכונותיה על הכול בהיותה האות הראשונה כלומר הגילוי הראשון. האות א מכילה גם את כל היסודות אש ,רוח , מים ועפר.

בדיקה הוספה והחלפת שם


















ניתן להוסיף שם נוסף לפי הקבלה אך בשום פנים אסור להחליף את השם הפרטי.

כאשר בוחרים שם צריך למצוא את אותן האנרגיות והכוחות שמשלימות ומאזנות זו את זו דרך האותיות, 

מומלץ להתייעץ עם מומחה לנומרולוגיה קבלית, רב, מקובל או מיסטיקן הבקי בכוח האותיות וצירופן.

בעת הוספת שם ובחירת שם נוסף חשוב לא ליצור ניגודים בתכונות ובאנרגיות בכדי לא להוסיף אנרגיה שלילית, בבחירת שם חשוב לקחת גם את תאריך הלידה העברי, שם האם והאב.

הוספת שמות, בדיקת שמות, מתן שמות לתינוקות, הוספת שם שני,  יעוץ והכוונה נומרולוגי, תחזית נומרולוגית לפי הקבלה, בדיקה אנרגטית של שמות ועוד. באתר מיסטיקנים און ליין.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.