יום ראשון, 20 ביולי 2014

תחזית נומרולוגית

נומרולוגיה - תחזית נומרולוגית


מהי תחזית נומרולוגית?
התבוננות מעמיקה דרך המספרים 1-9 בכדי לנסות ולהבין את ההשפעה שלהם על חיינו ועתידנו.
מספר יחיד הוא כלי רוחני המכיל בתוכו ניגודים מהותיים חיובי ושלילי, סופי ואינסופי, תנועה ואי תנועה, חומרי ורוחני, הוא קבוע וגם זמני.

נומרולוגיה מפגישה אותנו עם הגורל באמצעות המספרים, מאחר ומספר הוא מאגר של מידע אישי וייחודי אין סופי לכל אחד ואחד, מספר יחיד נמצא מחוץ לזמן ולמרחב, הוא בתנועה מתמדת, הוא מאפשר למודעות העצמית או להכרה הפנימית, לחוות, להרגיש, להבין, ללמוד, להתבונן, ולהשכיל כחלק מתהליך ההתפתחות שלנו ומימוש הרצונות,

מאחר והנצח לא מובן לעולם, ולא תמיד נתפס בתודעה האנושית הרגילה, הוא מצוי בהסתרה מכוונת על מנת שנוכל לגלות ולפענח אותו בחלקים חלקים, שלבים שלבים,

מספרים וספירה, בכדי שנומרולוגים יכולים לתת תחזית נומרולוגית מדויקת עליהם להיצמד לעקרונות ברורים, לצפות ולראות את הדברים בהדרגה שלב אחר שלב עבר הווה ועתיד. זמן הוא "  הראי של התנועה עבר והווה".

מספר יחיד נקבע לפי חישוב מתמטי פשוט של תאריך הלידה. לדוגמה 25/12/1971 : 2+5+1+2+1+9+7+1 = 28 =10 =1

כל מספר מכיל תוכן ממשי של מידע אישי ייחודי לאדם שנולד בתאריך זה. תכונות אופי ואישיות, יכולות, יצירתיות, רגשות,  תובנות ותפיסה חושית ושכלית. מנטליות, חלק מארבעת היסודות - רוח אדמה, מים ואש. מערכות יחסים וזוגיות, מסלולים במסע החיים, זמנים מתאימים לשינוי. לפי הנתונים הללו אפשר לתת תחזית נומרולוגית.

המספר 1 לא תופס מקום בחלל ולכן הוא ישות רוחנית גבוהה. שכלתנות טהורה, טיהור מחומריות הבאה מקליטת החושים, התחלה ושינויים מתמידים תואמי מציאות, חכמת חיים, נתינה, מנהיגות, הובלה, אחריות ועוד.

כל מספר מכיל טוב ורע, חיובי ושלילי, ניגודים דבר והיפוכו.

מתמטיקה ומספרים הם בעצם חישוב של המסגרת ההכרתית. פיתגורס סבר ש "מספרים לא רק סופרים, מספרים גם מספרים, בכל מספר יש סיפור חיים בו נמצאת רוח האדם.

תחזית נומרולוגית ראיית הנפש, חישוב מתמטי של הנפש, מספר הוא דייר בגוף ובנפש של האדם.

אותיות ומספרים.


לכל אות ב- 22 האותיות באלף בית יש ערך מספרי א+1... מ= 40...  ת = 400  = אמת =441 =9 לפי הנומרולוגיה הסיפרה 9 היא יסוד. אמת  היא השרש והבסיס הרוחני והחומרי לכל דבר בחיינו, יש לה התחלה יש לה אמצע ויש לה סוף. תנועה של זמן עבר הווה ועתיד.

השם ראובן לדוגמה לפי הנומרולוגיה הקבלית ראו בן  = בן אור  =  200+1=+6+2+50 = 259 =16 = 7
מזל =79 =16=7

משמעות המספר 7 לפי היהדות, הקבלה והנומרולוגיה הקבלית


לפי היהדות המספר שבע הוא בעל מוטיב מרכזי עם משמעות ייחודית החוזר על עצמו הרבה פעמים בתורה 7 שנים טובות ושבע שנים רעות, 7 ימים בשבוע, המנורה בעלת 7 הקנים, השנה השביעית היא שנת שמיטה, יום שבת שהוא היום השביעי יום קדוש ויום מנוחה, שבעת הרקיעים, 7 שבועות של ספירת העומר, 7 ימי רגלים בפסח וסוכות, הקפת חומת יריחו נמשכה 7 ימים. 7 ימי טהרה, שבע שופרות, שבע כוהנים ועוד...

לפי הקבלה היהודית המספר 7 מסתיר סוד גדול, והוא מסתיר את היכולות הרוחניות הבלתי מוגבלות והאין סופיות הקיימות בריאה, כוחו של האל האין סופי, ואת הרצון הבלתי מוגבל, הרוחניות אשר מניעה את כל החומר שביקום.

7 הוא מספר רוחני המסמל את רצון הנשמה.  חכמי הסוד והקבלה קבעו כי המספר שבע הוא בעל משמעות מיוחדת השונה מיתר המספרים מאחר והוא קשור לעולמות עליונים.

7 הוא מספר אי זוגי ראשוני מתחלק בעצמו ובאחד. ייחודיות, 7 קשור למזל וגורל.

תחזית נומרולוגית על ידי נומרולוגים  באתר מיסטיקנים און ליין, נשענים ברובם על פי תפיסתם והבנתם של הנומרולוגים השונים. לפעמים תחזית נומרולוגית, יכולה להשתנות מנומרולוג לנומרולוג, אבל הבסיס לניתוח והייעוץ הנומרולוגי צריך להיות זהה,

תחזית נומרולוגית ופרשנות על כל סוגיה השונים המתחילה באבחון, חיזוי, בדיקת מספרי בתים,  זמנים נכונים לשינוי, התאמה זוגית נומרולוגית, בדיקת שמות, הוספת שמות ועוד.... באתר מיסטיקנים - שרותי מיסטיקה אונליין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.